ik stemde tegenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Avani het volgende:
Nooit geweten dat ie zó wanhopig was of misschien toch ook weer wel.![]()
Uit je fotoboek: relatie: nopesquote:Op maandag 30 januari 2006 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbel_ en Imberr --> nieuwste PUB stelletje![]()
Ik heb al gezegd dat je in Leiden uit moest gaan. Daar zitten de vrouwen, niet in Delft.quote:
Mijn initiatief, het drolletje mag best wel in het zonnetje staan!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Avani het volgende:
Nooit geweten dat ie zó wanhopig was of misschien toch ook weer wel.![]()
Wat doe jij dan in amsterdam en zit je niet in delftquote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat je in Leiden uit moest gaan. Daar zitten de vrouwen, niet in Delft.![]()
jijquote:Op maandag 30 januari 2006 23:55 schreef Loontjah het volgende:
Zodra ie zijn eerste schaamhaar kan zien, mag ie het nog een keer proberen !
Ik zit nu onder een dekenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een hunk, is het zo koud in je huisie drib?
Wil je insinueren dat ik een man ben.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in amsterdam en zit je niet in delft![]()
Tsjah, die inkopper kon je verwachten. Hij lag zo voor de hand, dat je m eigenlijk moest laten lopen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jij![]()
dan nog liever die koe in m'n avater![]()
Nee, dan zou je sneller aan een man komenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef Avani het volgende:
[..]
Wil je insinueren dat ik een man ben.Amsterdam is gewoon beter. Dat hoef ik niet eens uit te leggen.
Het sprak voor zich jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Tsjah, die inkopper kon je verwachten. Hij lag zo voor de hand, dat je m eigenlijk moest laten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |